POT informacija klasės auklėtojams

 

100-105   ,
300-075 dumps   ,
CCNP 300-115   ,
300-115   ,
Cisco CCNP 200-125
download 200-125 pdf   ,
300-315   ,
300-115 pdf
E20-260
400-101   ,
300-101
200-125
300-075   ,
200-125   ,
200-125   ,
human hair wigs   ,
full lace wigs   ,
200-125 dumps   ,
200-310 exam dumps   ,
70-532 dumps
70-533   ,
300-070 dumps   ,
210-260 dumps pdf   ,
300-208   ,
HP0-J47
100-105
700-501
210-065 dumps pdf
300-209 dumps pdf
300-070 exam dumps
000-611
210-260 pdf
icnd2 200-105 dump
MB2-712
1Z0-061
400-201 pdf
352-011 pdf
300-101
200-310 exam dumps
70-533
300-320
70-534
400-051
SY0-401
300-075
300-115
640-916
200-125
300-365   ,
210-060   ,
MB2-712   ,
70-980   ,
oracle-catalog
C2010-517
C2020-702
1Z0-100
E20-065
E20-515
HPE0-J74 PDF
HP2-K35
HP0-M101
cisco 300-075
300-070 exam dumps
300-115 dumps pdf
300-320 pdf
810-403
200-310 exam dumps
300-101
210-065 pdf
icnd2 200-105 dump
70-532
E10-110
E20-381
400-201 pdf
200-125 dumps pdf
210-260 pdf   ,
400-101 dumps pdf
70-533
640-916
70-347   ,
300-209 dumps pdf
70-534
352-001 dumps pdf
820-424
74-678
000-611
1Z0-061
1Z0-062
1Z0-051
HP0-Y50
1Z0-899
70-464
300-320
E20-026
300-208
640-692
HP0-M101
70-462
1Z0-051
1Z0-051

Metodinė priemonė apie karjeros ugdymą 

REKOMENDUOJAMAS VALANDĖLIŲ SĄRAŠAS KLASIŲ AUKLĖTOJAMS

2019 – 2020 m.m.

 7 klasė 

  1. Ar įmanoma, kad svajonės taptų realybe?
  2. „Gyvenimo laikrodžio“ braižymas. Kokią gyvenimo dalį užima darbas?
  3. Kodėl svarbu turėti mėgstamą darbą?
  4. Kodėl reikia domėtis savo interesais, galvoti apie profesijos pasirinkimą ateityje? (Pasinaudoti gyvenimo laikrodžiu).
  5. Kokie įgūdžiai reikalingi kiekviename darbe? (pvz.: bendravimo, organizavimo, laiko planavimas, resursų analizavimas ir t.t.).

 8 klasė 

  1. Kokias žinai darbo vertybes?
  2. Kokie reikalavimai keliami darbuotojams? (pvz.: atsakomybė už savo veiksmus, stipri motyvacija, prisitaikymas, sugebėjimas bendrauti, bendro ir specializuoto pobūdžio įgūdžiai ir t.t.).
  3. Kokie įgūdžiai reikalingi kiekviename darbe? (pvz.: bendravimo, organizavimo, laiko planavimas, resursų analizavimas ir t.t.).
  4. Kaip tvarkyti laiką?

9 klasė 

  1. Kuo esu stiprus/stipri?
  2. Asmenybės stipriosios pusės ir pasiekimai turi sietis su būsima profesija.
  3. Darbo prasmė ir gyvenimo prasmė.
  4. Darbas: dabartinė ir būsima mano veikla.
  5. Profesijų pasaulis. Profesijų pasirinkimo kriterijai.
  6. Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.
  7. Švietimo sistema Lietuvoje.

10 klasė

  1. Profesijų pasaulis. Profesijų pasirinkimo kriterijai.
  2. Ar terminai „darbas“ ir „karjera“ reiškia tą patį?
  3. Švietimo sistema Lietuvoje.
  4. Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.
  5. Ar reikia klausyti širdies balso, renkantis profesiją?
  6. Kokios yra studijų sritys?
  7. Kokie mokomieji dalykai reikalingi stojant į kiekvieną iš šių studijų sričių?
  8. Kokį profilį man pasirinkti?
  9. Ugdymo plano susidarymas.
  10. Ką veiksiu pabaigęs 10 klasių?
  11. Jei neturiu bendrojo pagrindinio išsilavinimo…?

11 klasė 

  1. Karjeros planavimas.
  2. Kas lemia sėkmingą karjerą?
  3. Darbas ir karjera.
  4. Ko reikia, kad pasiekčiau savo tikslą?
  5. Ar sunku rasti gerą darbą?
  6. Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.

12  klasė

  1. Ar jau išsirinkau profesiją?
  2. Kokie reikalavimai keliami pasirinktai profesijai?
  3. Kaip apskaičiuoti konkursinį balą? Ir ar reali galimybė įstoti?
  4. Kaip užpildyti prašymą stojant į universitetą?
  5. Kokios yra mano galimybės baigus mokyklą?
  6. Ar sunku rasti gerą darbą?
  7. Darbo paieškos būdai.
  8. Pasirengimas bendrauti su būsimais darbdaviais:
  •  būtini dokumentai ir jų parengimas,
  • CV – žmogus popieriuje,
  • klausymų, kuriuos gali pateikti darbdavys, numatymas,
  • elgesys per priėmimo į darbą pokalbį.

  Parengė: direktoriaus pavaduotoja ugdymui Danutė Laumienė;
profesinio  informavimo taško koordinatorė  Alma Viduolienė