Metodinė priemonė apie karjeros ugdymą
REKOMENDUOJAMAS VALANDĖLIŲ SĄRAŠAS KLASIŲ AUKLĖTOJAMS
7 klasė
- Ar įmanoma, kad svajonės taptų realybe?
- „Gyvenimo laikrodžio“ braižymas. Kokią gyvenimo dalį užima darbas?
- Kodėl svarbu turėti mėgstamą darbą?
- Kodėl reikia domėtis savo interesais, galvoti apie profesijos pasirinkimą ateityje? (Pasinaudoti gyvenimo laikrodžiu).
- Kokie įgūdžiai reikalingi kiekviename darbe? (pvz.: bendravimo, organizavimo, laiko planavimas, resursų analizavimas ir t.t.).
8 klasė
- Kokias žinai darbo vertybes?
- Kokie reikalavimai keliami darbuotojams? (pvz.: atsakomybė už savo veiksmus, stipri motyvacija, prisitaikymas, sugebėjimas bendrauti, bendro ir specializuoto pobūdžio įgūdžiai ir t.t.).
- Kokie įgūdžiai reikalingi kiekviename darbe? (pvz.: bendravimo, organizavimo, laiko planavimas, resursų analizavimas ir t.t.).
- Kaip tvarkyti laiką?
9 klasė
- Kuo esu stiprus/stipri?
- Asmenybės stipriosios pusės ir pasiekimai turi sietis su būsima profesija.
- Darbo prasmė ir gyvenimo prasmė.
- Darbas: dabartinė ir būsima mano veikla.
- Profesijų pasaulis. Profesijų pasirinkimo kriterijai.
- Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.
- Švietimo sistema Lietuvoje.
10 klasė
- Profesijų pasaulis. Profesijų pasirinkimo kriterijai.
- Ar terminai „darbas“ ir „karjera“ reiškia tą patį?
- Švietimo sistema Lietuvoje.
- Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.
- Ar reikia klausyti širdies balso, renkantis profesiją?
- Kokios yra studijų sritys?
- Kokie mokomieji dalykai reikalingi stojant į kiekvieną iš šių studijų sričių?
- Kokį profilį man pasirinkti?
- Ugdymo plano susidarymas.
- Ką veiksiu pabaigęs 10 klasių?
- Jei neturiu bendrojo pagrindinio išsilavinimo…?