POT informacija klasės auklėtojams

100-105   ,
300-075 dumps   ,
CCNP 300-115   ,
300-115   ,
Cisco CCNP 200-125  
download 200-125 pdf   ,
300-315   ,
300-115 pdf  
E20-260  
400-101   ,
300-101  
200-125  
300-075   ,
200-125   ,
200-125   ,
human hair wigs   ,
full lace wigs   ,
200-125 dumps   ,
200-310 exam dumps   ,
70-532 dumps  
70-533   ,
300-070 dumps   ,
210-260 dumps pdf   ,
300-208   ,
HP0-J47  
100-105  
700-501  
210-065 dumps pdf  
300-209 dumps pdf  
300-070 exam dumps  
000-611  
210-260 pdf  
icnd2 200-105 dump  
MB2-712  
1Z0-061  
400-201 pdf  
352-011 pdf  
300-101  
200-310 exam dumps  
70-533  
300-320  
70-534  
400-051  
SY0-401  
300-075  
300-115  
640-916  
200-125  
300-365   ,
210-060   ,
MB2-712   ,
70-980   ,
oracle-catalog  
C2010-517  
C2020-702  
1Z0-100  
E20-065  
E20-515  
HPE0-J74 PDF  
HP2-K35  
HP0-M101  
cisco 300-075  
300-070 exam dumps  
300-115 dumps pdf  
300-320 pdf  
810-403  
200-310 exam dumps  
300-101  
210-065 pdf  
icnd2 200-105 dump  
70-532  
E10-110  
E20-381  
400-201 pdf  
200-125 dumps pdf  
210-260 pdf   ,
400-101 dumps pdf  
70-533  
640-916  
70-347   ,
300-209 dumps pdf  
70-534  
352-001 dumps pdf  
820-424  
74-678  
000-611  
1Z0-061  
1Z0-062  
1Z0-051  
HP0-Y50  
1Z0-899  
70-464  
300-320  
E20-026  
300-208  
640-692  
HP0-M101  
70-462  
1Z0-051  
1Z0-051  

BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ IR PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGŲ MOKINIŲ UGDYMO KARJERAI MODELIS

REKOMENDUOJAMAS VALANDĖLIŲ SĄRAŠAS KLASIŲ AUKLĖTOJAMS

2015 – 2016 m.m.

 7 klasė 

  1. Ar įmanoma, kad svajonės taptų realybe?
  2. „Gyvenimo laikrodžio“ braižymas. Kokią gyvenimo dalį užima darbas?
  3. Kodėl svarbu turėti mėgstamą darbą?
  4. Kodėl reikia domėtis savo interesais, galvoti apie profesijos pasirinkimą ateityje? (Pasinaudoti gyvenimo laikrodžiu).
  5. Kokie įgūdžiai reikalingi kiekviename darbe? (pvz.: bendravimo, organizavimo, laiko planavimas, resursų analizavimas ir t.t.).

 8 klasė 

  1. Kokias žinai darbo vertybes?
  2. Kokie reikalavimai keliami darbuotojams? (pvz.: atsakomybė už savo veiksmus, stipri motyvacija, prisitaikymas, sugebėjimas bendrauti, bendro ir specializuoto pobūdžio įgūdžiai ir t.t.).
  3. Kokie įgūdžiai reikalingi kiekviename darbe? (pvz.: bendravimo, organizavimo, laiko planavimas, resursų analizavimas ir t.t.).
  4. Kaip tvarkyti laiką?

9 klasė 

  1. Kuo esu stiprus/stipri?
  2. Asmenybės stipriosios pusės ir pasiekimai turi sietis su būsima profesija.
  3. Darbo prasmė ir gyvenimo prasmė.
  4. Darbas: dabartinė ir būsima mano veikla.
  5. Profesijų pasaulis. Profesijų pasirinkimo kriterijai.
  6. Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.
  7. Švietimo sistema Lietuvoje.

10 klasė

  1. Profesijų pasaulis. Profesijų pasirinkimo kriterijai.
  2. Ar terminai „darbas“ ir „karjera“ reiškia tą patį?
  3. Švietimo sistema Lietuvoje.
  4. Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.
  5. Ar reikia klausyti širdies balso, renkantis profesiją?
  6. Kokios yra studijų sritys?
  7. Kokie mokomieji dalykai reikalingi stojant į kiekvieną iš šių studijų sričių?
  8. Kokį profilį man pasirinkti?
  9. Ugdymo plano susidarymas.
  10. Ką veiksiu pabaigęs 10 klasių?
  11. Jei neturiu bendrojo pagrindinio išsilavinimo…?

11 klasė 

  1. Karjeros planavimas.
  2. Kas lemia sėkmingą karjerą?
  3. Darbas ir karjera.
  4. Ko reikia, kad pasiekčiau savo tikslą?
  5. Ar sunku rasti gerą darbą?
  6. Informacinių sistemų panaudojimas renkantis profesiją.

12  klasė

  1. Ar jau išsirinkau profesiją?
  2. Kokie reikalavimai keliami pasirinktai profesijai?
  3. Kaip apskaičiuoti konkursinį balą? Ir ar reali galimybė įstoti?
  4. Kaip užpildyti prašymą stojant į universitetą?
  5. Kokios yra mano galimybės baigus mokyklą?
  6. Ar sunku rasti gerą darbą?
  7. Darbo paieškos būdai.
  8. Pasirengimas bendrauti su būsimais darbdaviais:
  •  būtini dokumentai ir jų parengimas,
  • CV – žmogus popieriuje,
  • klausymų, kuriuos gali pateikti darbdavys, numatymas,
  • elgesys per priėmimo į darbą pokalbį.

  Parengė: direktoriaus pavaduotoja ugdymui Danutė Laumienė;
profesinio  informavimo taško koordinatorė  Alma Viduolienė