Gruodžio 8 d. 9 kl. vyko susitikimas su SEB banko atstovais

Gruodžio 8 d. 9a ir 9b klasės mokiniams vyko netradicinė ekonomikos pamoka, kurią vedė SEB banko skyriaus vadovas Lauras Jagminas ir jo pagalbininkė Jurga. Pamokos metu buvo pasakojama kaip susitvarkyti ir protingai valdyti savo asmeninius finansus, nuo ko pradėti planuojant verslą, kaip ruoštis savarankiško gyvenimo pradžiai. Žiūrėjo filmuotą medžiagą, kaip tėvai ir kaip patys vaikai mano, kiek jie gyvenime bus savarankiški ir kada įsigys savo pirmąjį automobilį. Pasirodo, kad tėvų sprendimai prasilenkia su vaikų sprendimais. Pamokoje banko darbuotojai su mokiniais diskutavo, kokio pirmojo atlyginimo tikisi vaikai, kaip geriausia leisti pinigus, kada įsigyti pirmąjį automobilį, mobilia programėle planavo savo biudžetą. Banko atstovai akcentavo, kad žmogui svarbu neišleisti daugiau pinigų, negu jis gauna pajamų, svarbu planuoti savo kasdienes išlaidas. Siūlė atrasti tai, ką gyvenime mėgsta labiausiai.

Ekonomikos mokytoja Nida Žukauskaitė

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Gruodžio 8 d. 9 kl. vyko susitikimas su SEB banko atstovais yra išjungti

Lapkričio 16 d. 6 b vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“

Lapkričio 16 d. 6 b vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“. Valandėlės metu diskutavome: kas gi yra toji svajonė, iš kur ji ateina, kur ji mus veda. Pasigilinę kas yra svajonė mokiniai atliko praktinę užduotį „Svajonių žemėlapis“. Vienoje darbo lapo pusėje, nusibraižę spindulinę diagramą iš 8 sričių: šeima, draugai, darbas, laisvalaikis, finansai, asmeninis tobulėjimas, fizinė aplinka, sveikata, svajojo kaip atrodys jų gyvenimas po 15 metų.
Kitoje darbo lapo pusėje mokiniai braižėsi skritulio diagramą, kurios viduje nusibraižė 8 spindulius ir pasirinko tas pačias sritis. Kiekvieno spindulio pradžioje pažymėjo 10, o spindulio susikirtimo skalėje – 0. Toje diagramoje, pažymėdami ant spindulių mokiniais įsivertino kiekvieną sritį balais, kaip yra dabar (šeimoje, darbe…). Po to sujungę visus pažymėtus taškus gavo savo gyvenimo ratą. Gavę šį ratą paanalizavome, kaip jis sukasi, atrodo? (ar tikrai panašus į ratą?).
Ir paskutiniame veiksme išrinko 1-2 sritis, kurioms skyrėte mažiausiai balų, ir parašė 3 dalykus, ką galiu padaryti, kad Jūsų balai padidėtų (ką darau ir kada?), t. y. „Ką galiu padaryti (keisti) šiandien“, kad gyvenimo ratas būtų apvalesnis ir riedėtų toliau…

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Lapkričio 16 d. 6 b vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“ yra išjungti

9 kl. vyko susitikimai su Biržų jaunimo darbo centro vyr. specialiste Lina Kriauklyte

Lapkričio 8 ir 15 d.  9 a ir 9 b kl. mokiniai su technologijų mokytoja Renata Kaminskiene dalyvavo susitikime su Biržų Jaunimo Darbo centro vyr. specialiste Lina Kriauklyte. Mokiniai susipažino su profesijomis, įsidarbinimo galimybių barometrais Lietuvoje 2017 m. Taip pat diskutavo kokios  profesijos bus ateityje reikalingos ir kokios bus jau nereikalingos bei kokių profesijų žmonių reikia dabar Biržuose.  Aptarinėjo kas yra karjera ir prisiminė 4 karjeros žingsnius.  Biržų Jaunimo Darbo centro vyr. specialistė Lina Kriauklytė papasakojo kokios yra galimybės įsidarbinant neturint 18 metų, kokios yra jaunimo darbo iniciatyvos.
Smagiausia dalis buvo praktinė dalis. Mokiniams reikėjo atspėti apie kokią profesiją eina kalba.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 9 kl. vyko susitikimai su Biržų jaunimo darbo centro vyr. specialiste Lina Kriauklyte yra išjungti

Lapkričio 13 d. 6 c vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“

Lapkričio 13 d. 6 c vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“. Valandėlės metu diskutavome: kas gi yra toji svajonė, iš kur ji ateina, kur ji mus veda. Pasigilinę kas yra svajonė mokiniai atliko praktinę užduotį „Svajonių žemėlapis“. Vienoje darbo lapo pusėje, nusibraižę spindulinę diagramą iš 8 sričių: šeima, draugai, darbas, laisvalaikis, finansai, asmeninis tobulėjimas, fizinė aplinka, sveikata, svajojo kaip atrodys jų gyvenimas po 15 metų.
Kitoje darbo lapo pusėje mokiniai braižėsi skritulio diagramą, kurios viduje nusibraižė 8 spindulius ir pasirinko tas pačias sritis. Kiekvieno spindulio pradžioje pažymėjo 10, o spindulio susikirtimo skalėje – 0. Toje diagramoje, pažymėdami ant spindulių mokiniais įsivertino kiekvieną sritį balais, kaip yra dabar (šeimoje, darbe…). Po to sujungę visus pažymėtus taškus gavo savo gyvenimo ratą. Gavę šį ratą paanalizavome, kaip jis sukasi, atrodo? (ar tikrai panašus į ratą?).
Ir paskutiniame veiksme išrinko 1-2 sritis, kurioms skyrėte mažiausiai balų, ir parašė 3 dalykus, ką galiu padaryti, kad Jūsų balai padidėtų (ką darau ir kada?), t. y. „Ką galiu padaryti (keisti) šiandien“, kad gyvenimo ratas būtų apvalesnis ir riedėtų toliau…

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Lapkričio 13 d. 6 c vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“ yra išjungti

Lapkričio 6 d. 6 a vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“

Valandėlės metu diskutavome: kas gi yra toji svajonė, iš kur ji ateina, kur ji mus veda. Pasigilinę kas yra svajonė mokiniai atliko praktinę užduotį „Svajonių žemėlapis“. Vienoje darbo lapo pusėje, nusibraižę spindulinę diagramą iš 8 sričių: šeima, draugai, darbas, laisvalaikis, finansai, asmeninis tobulėjimas, fizinė aplinka, sveikata, svajojo kaip atrodys jų gyvenimas po 15 metų.
Kitoje darbo lapo pusėje mokiniai braižėsi skritulio diagramą, kurios viduje nusibraižė 8 spindulius ir pasirinko tas pačias sritis. Kiekvieno spindulio pradžioje pažymėjo 10, o spindulio susikirtimo skalėje – 0. Toje diagramoje, pažymėdami ant spindulių mokiniais įsivertino kiekvieną sritį balais, kaip yra dabar (šeimoje, darbe…). Po to sujungę visus pažymėtus taškus gavo savo gyvenimo ratą. Gavę šį ratą paanalizavome, kaip jis sukasi, atrodo? (ar tikrai panašus į ratą?).
Ir paskutiniame veiksme išrinko 1-2 sritis, kurioms skyrėte mažiausiai balų, ir parašė 3 dalykus, ką galiu padaryti, kad Jūsų balai padidėtų (ką darau ir kada?), t. y. „Ką galiu padaryti (keisti) šiandien“, kad gyvenimo ratas būtų apvalesnis ir riedėtų toliau…

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Lapkričio 6 d. 6 a vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“ yra išjungti

Spalio 24 d. 5 c vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 5 c kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros vadovė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar ir bus perspektyvios ateityje. Kokių darbuotojų dabar labai reikalinga  Lietuvoje, Panevėžio apskrityje, Biržuose. Kokios naujos pasaulyje atsiras specialybės.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 24 d. 5 c vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Spalio 17 d. 5 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 5 b kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros vadovė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar ir bus perspektyvios ateityje. Kokių darbuotojų dabar labai reikalinga  Lietuvoje, Panevėžio apskrityje, Biržuose. Kokios naujos pasaulyje atsiras specialybės.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 17 d. 5 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Spalio 16 d. 5 a vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 5 a kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar ir bus perspektyvios ateityje. Kokių darbuotojų dabar labai reikalinga  Lietuvoje, Panevėžio apskrityje, Biržuose. Kokios naujos pasaulyje atsiras specialybės.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 16 d. 5 a vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Spalio 11 d. vyko KASTU prezentacija

Dalyviai 10 kl. mokiniai
Organizavo karjeros vadovė Alma Viduolienė

Spalio 11 d.  mokykloje lankėsi KASTU atstovė ir pristatė KASTU organizacijos  prezentaciją.
Prezentacijos metu moksleiviai sužinojo apie :
 * Švietimo sistemas, aukštąsias mokyklas bei studijų finansavimo galimybes penkiose skirtingose šalyse : Danijoje, Švedijoje, Nyderlanduose, Anglijoje bei Škotijoje;
Supaprastiną stojimo procesą: kaip pildant vieną stojimo anketą internetu neišeinant iš namų galima įstoti į skirtingas aukštąsias šiose penkiose šalyse;
Nemokamą anglų kalbos testą, kurį išlaikius galima įstoti į aukštąsias mokyklas Danijoje, Anglijoje bei Nyderlanduose;
Organizuojamas keliones į Danijos ir Nyderlandų aukštąsias mokyklas, kurių metu moksleiviai patys savo akimis gali pamatyti, kaip vyksta studijos užsienyje, pabendrauti su dėstytojais ir studentais. Buvo papasakota apie galimybę tokią kelionę laimėti ir viską savo akimis pamatyti NEMOKAMAI.
Pateikta informacija moksleiviams buvo aktuali ir įdomi.
POT vadovė  Alma Viduolienė

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 11 d. vyko KASTU prezentacija yra išjungti

7 a kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“

Medžiaga ruošiama

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 7 a kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ yra išjungti

8 a ir 8 c kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“

Birželio 2 d. 8 a ir 8 c klasių mokiniai, jų vadovės, lankėsi Biržų visuomenės sveikatos biure. Visuomenės sveikatos biuras – tai įstaiga atsakinga už visų savivaldybės bendruomenių sveikatą. Čia dirba: visuomenės sveikatos stebėsenos specialistas, visuomenės sveikatos stiprinimo specialistas, vaikų ir jaunimo sveikatos priežiūros  specialistas. Violeta Valiukienė mokiniams pristatė specialistus, dirbančius Biržų visuomenės sveikatos biure, plačiau supažindino su specialistų darbo pobūdžiu, teikė informaciją, kur galima įgyti išsilavinimą, norint dirbti visuomenės sveikatos biure.

                      8a klasės mokinė Rosita Reišytė

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 8 a ir 8 c kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ yra išjungti

6 a kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“

Birželio 2 dieną 6a klasės mokiniai lankėsi Biržų rajono apylinkės teisme. Mus maloniai pasitiko atstovė ryšiams su žiniasklaida ir visuomene Loreta Kležienė. Ji moksleivius pakvietė į teismo posėdžio salę, kur  papasakojo apie teismų sukūrimo Lietuvoje istoriją, teismo struktūrą, darbo organizavimą, posėdžių tvarką, teisėjų ir kitų teismo darbuotojų darbą.
Mokiniai domėjosi kur sėdi nuteistieji, liudininkai, advokatai, kokios bausmės skiriamos nepilnamečiams, kaip jie apklausiami.
Ekskursijos po teismą metu moksleiviai lankėsi teismo raštinėje, archyve, kur nustebino tūkstančiai popierinių bylų, teisėjos kabinete, nepilnamečių apklausos kambaryje.
Teisėja Nida Solovjovienė mielai atsakinėjo į mokinių klausimus apie teisėjo darbą,  bylų kiekį, kurį teisėjai tenka išnagrinėti.
6 a klasės mokiniai išvyka liko patenkinti, kai kurie susimąstė ir  apie teisėjo profesiją.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 6 a kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ yra išjungti

6 c kl. dalyvavo atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“

Atvirų durų diena tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ Biržų krašto apsaugos būstinėje

Gegužės 23 d. mes lankėmės atkurtoje Lietuvos kariuomenės Krašto apsaugos savanorių pajėgų Vyčio apygardos 5-osios rinktinės 509 lengvojoje pėstininkų kuopoje, kurios vadas kapitonas Modestas Lapienis mus supažindino su Lietuvos kariuomenės sudėtimi, kario kasdienybe ir laisvalaikiu. Dar sužinojome, kad Biržuose po vienu stogu įsikūrė ne tik 509 lengvoji pėstininkų kuopa, bet ir Karo prievolės ir komplektavimo tarnybos Panevėžio regioninio karo prievolės ir komplektavimo skyriaus Biržų poskyris bei Lietuvos sąjungos Biržų šaulių kuopa.

Turėjome galimybę „gyvai“ (laikant rankose) susipažinti su ginklais, pradedant nuo pistoleto, baigiant taikliojo šaulio šautuvu SCAR. Taip pat galėjome išbandyti taiklumą, mėtant mokomąsias granatas į taikinį 25 m atstumu, „minkštą“ važiavimą karine mašina, įvertinti (pasimatuojant) kario atributikos sunkumą.

Refleksija – po visų patirtų išbandymų ir įspūdžių keli mokiniai panoro įsirašyti į jaunųjų Biržų šaulių kuopą.

6c kl. vadovė E. Kulbienė

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 6 c kl. dalyvavo atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ yra išjungti

7 b kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“

Birželio 1 d. 7 b kl. mokiniai su mokytoja Nida Skinderskiene vyko į ūkininko Daliaus Drevinsko ūkį,  Sodeliškio dvaro sodybą. Mokiniai apžiūrėjo ne tik sodybą, bet ir sudalyvavo edukacinėje programoje „Grūdo kelias“, kurioje  sužinojo, kaip auginama, ruošiama ir kepama duona ir patys ją kepė.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 7 b kl. dalyvavo visuotinėje atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ yra išjungti

5 a kl. dalyvavo atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“

 Gegužės 12 d. 5a klasės mokiniai lankėsi klasės draugo Deimanto mamos darbovietėje – Biržų rajono teisme. Mokiniams buvo parodyta teismo salė, papasakota kaip vyksta teismo procesas. Galėjo pasėdėti teisėjo ir teisiamojo kėdėse. Supažindino su teisėjo ir teisėjo patarėjo darbu. Apsilankė teismo archyve. Sužinojo, kad čia galima rasti bylų nuo 1930 metų. Galiausiai susitikome su teisėja.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui 5 a kl. dalyvavo atvirų durų dienoje tėvų darbovietėje „Šok į tėvų klumpes“ yra išjungti

Balandžio 27 d. 8 b kl. vyko klasės valandėlė. Tema. „Mano vertybių skalė“

Dalyviai: 8 b kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu mokinai prisiminė  4 karjeros žingsnius (kompetencijas). Taip pat klausėsi  pamokančio apsakymo „Dūdelė“  ir jame ieškojo vertybių. Aiškinamės apie vertybės sąvoką, kada vertybės  atsiranda, kinta.  Diskutavome, kodėl svarbu pažinti savo vertybes, renkantis karjeros kelią.
Valandėlės metu mokiniai trumpam patikėję pasaka ir įsivaizdavę, kad sugavo auksinę žuvelę, kuri prašė: „Paleisk mane, ir aš išpildysiu tris tavo norus“, užrašinėjo savo  norus.
Tobulindami gebėjimus save pažinti ir įvardinti svarbiausias savo gyvenimo vertybes mokiniai sudarinėjo savo vertybių skalę ir penkias pagrindines vertybes aprašinėjo lentelėje, kaip sekasi jiems jas realizuoti.
Valandėle užbaigėme smagiai, pirkdami  aukcione vertybes.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Balandžio 27 d. 8 b kl. vyko klasės valandėlė. Tema. „Mano vertybių skalė“ yra išjungti

Balandžio 19 d. vykome Į Biržų technologijų ir verslo mokymo centrą

Dalyviai: 9 a, b kl. mokiniai
Mokytojai: technologijų mokytoja Renata Kaminskienė, karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Balandžio 18 – 21 d. Biržų technologijų ir verslo mokymo centre vyko Atvirų durų savaitės renginiai. Į juos per technologijų pamokas vyko  9 a, 9 b klasių mokiniai. Pažintinių ekskursijų metu mokiniai susipažino su mokykla, mokytojais, vykdomomis profesinio mokymo ir bendrojo ugdymo programomis, profesinio mokymo ir bendrojo ugdymo baze. Mokinai profesinio mokymo virėjų, konditerių laboratorijoje turėjo galimybę praktiškai susipažinti su darbo įrengimais, inventoriumi ir įrankiais.
Netradicinių technologijų pamokų metu dešimtokai turėjo puikią galimybę savo akimis pamatyti, kaip ir ko mokomasi Biržų technologijų ir verslo mokymo centre, kokia neformaliojo ugdymo veikla, kokia teorinio bei praktinio ugdymo bazė ir tai turėtų dar labiau padėti apsispręsti kokį   kelią pasirinkti baigus pagrindinę mokyklą.

Technologijų mokytoja R. Kaminskienė

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Balandžio 19 d. vykome Į Biržų technologijų ir verslo mokymo centrą yra išjungti

Balandžio 6 d. 8 c kl. vyko klasės valandėlė. Tema. „Mano vertybių skalė“

Dalyviai: 8 c kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu mokinai prisiminė  4 karjeros žingsnius (kompetencijas). Taip pat klausėsi  pamokančio apsakymo „Dūdelė“  ir jame ieškojo vertybių. Aiškinamės apie vertybės sąvoką, kada vertybės  atsiranda, kinta.  Diskutavome, kodėl svarbu pažinti savo vertybes, renkantis karjeros kelią.
Valandėlės metu mokiniai trumpam patikėję pasaka ir įsivaizdavę, kad sugavo auksinę žuvelę, kuri prašė: „Paleisk mane, ir aš išpildysiu tris tavo norus“, užrašinėjo savo  norus.
Tobulindami gebėjimus save pažinti ir įvardinti svarbiausias savo gyvenimo vertybes mokiniai sudarinėjo savo vertybių skalę ir penkias pagrindines vertybes aprašinėjo lentelėje, kaip sekasi jiems jas realizuoti.
Valandėle užbaigėme smagiai, pirkdami  aukcione vertybes.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Balandžio 6 d. 8 c kl. vyko klasės valandėlė. Tema. „Mano vertybių skalė“ yra išjungti

Kovo 31 d. 8 a kl. vyko klasės valandėlė. Tema. „Mano vertybių skalė“

Dalyviai: 8 a kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu mokinai prisiminė  4 karjeros žingsnius (kompetencijas). Taip pat klausėsi  pamokančio apsakymo „Dudelė“  ir jame ieškojo vertybių. Aiškinamės apie vertybės sąvoką, kada vertybės  atsiranda, kinta.  Diskutavome, kodėl svarbu pažinti savo vertybes, renkantis karjeros kelią.
Valandėlės metu mokiniai trumpam patikėję pasaka ir įsivaizdavę, kad sugavo auksinę žuvelę, kuri prašė: „Paleisk mane, ir aš išpildysiu tris tavo norus“, užrašinėjo savo  norus.
Tobulindami gebėjimus save pažinti ir įvardinti svarbiausias savo gyvenimo vertybes mokiniai sudarinėjo savo vertybių skalę ir penkias pagrindines vertybes aprašinėjo lentelėje, kaip sekasi jiems jas realizuoti.
Valandėle užbaigėme smagiai, pirkdami vertybes.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Kovo 31 d. 8 a kl. vyko klasės valandėlė. Tema. „Mano vertybių skalė“ yra išjungti

Kovo 30 d. 9-10 kl. vyko susitikimas su Biržų technologijų ir verslo mokymo centro atstovais

Susitikimo metu mokiniai susipažino su mokymo centro ruošiamomis profesinio mokymo programomis 2017 m.,  kokios yra techninės mokymosi bazės, kokios perspektyvos laukia baigus jų specialybes, ką mokiniai veikia laisvalaikiu. Taip pat buvo kalbėta apie ERASMUS mainų programą ir mokyklos organizuojamą atvirų durų dieną.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Kovo 30 d. 9-10 kl. vyko susitikimas su Biržų technologijų ir verslo mokymo centro atstovais yra išjungti

Kovo 22 d. vyko susitikimas su Biržų priešgaisrinės tarnybos atstovais

Dalyviai: 7 b, 6 b

Susitikimo metu mokiniai sužinojo kad gaisrininkas ne vien gesina gaisrą, bet ir atlieka įvarius kitus darbus.  Kur ir kiek reikia mokytis norint dirbti gaisrininku. Kokią dydžio pamaina ir kas kiek parų jie dirba. Po kiek metų išeina į pensija.
Labai buvo mokiniams stebėti, kai gaisrininkai rodė savo aprangą. Pasakojo kas ir nuo ko apsaugo jų apranga.  Kokius daiktus nešasi į gaisrą ir kiek jie sveria.
Po visos kl. valandėlės mokiniai suskubo apžiūrėti į mokyklą atvažiavusios gaisrinės mašinos.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Kovo 22 d. vyko susitikimas su Biržų priešgaisrinės tarnybos atstovais yra išjungti

Kovo 20 d. Vyko susitikimas su Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos atstovais

Dalyviai: 9-10 kl. mokiniai

Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Kovo 20  d. vyko Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos prezentacija, kurioje buvo pristatyta specialybės, įstojimo tvarka, laisvalaikio praleidimas, stipendijų dydžiai, galimybės apsigyventi bendrabutyje bei praktikų atlikimo būdai.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Kovo 20 d. Vyko susitikimas su Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos atstovais yra išjungti

Kovo 8 d. 9 a kl. vyko susitikimas su Biržų jaunimo darbo centro vyr. specialiste Lina Krauklyte

Dalyviai: 9 a
Mokytojos: technologijų mokytoja Renata Kaminskienė, karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

2017 m. kovo 8 d. Biržų Aušros pagrindinėje mokykloje 9 a kl. mokiniai dalyvavo susitikime su Biržų Jaunimo Darbo Centro vyr. specialiste Lina Krauklyte. Mokiniai susipažino su profesijomis, įsidarbinimo galimybių barometrais 2017 m., padiskutavo ir užrašė kokios  profesijos yra reikalingos, kuo jis nori būti ir kaip jis gali tai įgyvendinti.  Taip pat atliko kelius testus:
1.  J. Hollando testą – mokiniai išsiaiškino savo asmenybės tipus.
2. Psichologinį testą – mokiniai sužinojo koks yra jų charakterio būdas ir buvo parinkta labiausiai tinkanti jiems profesija.
3.  Profesinį testą – mokiniai sužinojo pagal savo pomėgius kokia profesija jiems yra tinkamiausia.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Kovo 8 d. 9 a kl. vyko susitikimas su Biržų jaunimo darbo centro vyr. specialiste Lina Krauklyte yra išjungti

Vasario 23 d. 9 b vyko kl. valandėlė. Tema: „Asmeninis mokymosi stilius karjeros kelyje“

Dalyviai: 9 b kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė.

Tema: „Asmeninis mokymosi stilius karjeros kelyje“

Kad geriau pažintų save ir pasiektų kuo geresnių mokymosi rezultatų mokiniai atliko testą: „Koks mano mokymosi stilius?“.  Atlikdami šį testą mokiniai suprato, kas yra asmeninis mokymosi stilius ir kodėl svarbu jį atpažinti bei taikyti, nustatė, koks informacijos priėmimo ir taikymo būdas jiems yra tinkamiausias, atpažino savo mokymosi stilių bei apmąstė galimybes jį taikyti mokantis bei dirbant.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Vasario 23 d. 9 b vyko kl. valandėlė. Tema: „Asmeninis mokymosi stilius karjeros kelyje“ yra išjungti

Vasario 22 d. 7 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano interesai“

Dalyviai: 7 b kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu mokiniai sužinojo, kokie yra interesai ir kaip jie susiję su karjeros sėkme. Atlikdami užduotis „Kas patinka“ ir „Ko negalių pakęsti“ apmąstė savo interesus bei jų sąsajas su asmeninėmis savybėmis ir vertybėmis. Pagal psichologo J. Holondo teoriją atliko testą ir nusistatė  savo atpažintą asmenybės tipą pagal interesus. Nusistatę tipą ir perskaitę aprašymus, įvertino, ar aprašymas atitinka  jų asmenybes.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Vasario 22 d. 7 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano interesai“ yra išjungti

Vasario 21 d. 7 a vyko kl. valandėlė. Tema „Mano interesai“

Dalyviai: 7 a kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu mokiniai sužinojo, kokie yra interesai ir kaip jie susiję su karjeros sėkme. Atlikdami užduotis „Kas patinka“ ir „Ko negalių pakęsti“ apmąstė savo interesus bei jų sąsajas su asmeninėmis savybėmis ir vertybėmis. Pagal psichologo J. Holondo teoriją atliko testą ir nusistatė  savo atpažintą asmenybės tipą pagal interesus. Nusistatę tipą ir perskaitę aprašymus, įvertino ar aprašymas atitinka  jų asmenybes.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Vasario 21 d. 7 a vyko kl. valandėlė. Tema „Mano interesai“ yra išjungti

Vasario 15 d. 9 b kl. vyko susitikimas su Biržų jaunimo darbo centro vyr. specialiste Lina Krauklyte

Dalyviai: 9 b
Mokytojos: technologijų mokytoja Renata Kaminskienė, karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

2017 m.vasario 15 d. Biržų Aušros pagrindinėje mokykloje 9 b kl. mokiniai dalyvavo susitikime su Biržų Jaunimo Darbo Centro vyr. specialiste Lina Krauklyte. Mokiniai susipažino su profesijomis, įsidarbinimo galimybių barometrais 2017 m., padiskutavo ir užrašė kokios  profesijos yra reikalingos, kuo jis nori būti ir kaip jis gali tai įgyvendinti.  Taip pat atliko kelius testus:
1.  J. Hollando testą – mokiniai išsiaiškino savo asmenybės tipus.
2. Psichologinį testą – mokiniai sužinojo koks yra jų charakterio būdas ir buvo parinkta labiausiai tinkanti jiems profesija.
3.  Profesinį testą – mokiniai sužinojo pagal savo pomėgius kokia profesija jiems yra tinkamiausia.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Vasario 15 d. 9 b kl. vyko susitikimas su Biržų jaunimo darbo centro vyr. specialiste Lina Krauklyte yra išjungti

Vasario 3 d. Biržų „Aušros“ mokiniai parodoje „Studijos 2017“

Vasario 3 d.,  9-10 kl. mokiniai , vyko į Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo parodų  organizuojamą parodą „Studijos 2017“.

Parodos metu mokiniai galėjo vienoje vietoje susipažinti su profesiniu mokymu, koleginėmis ir universitetinėmis studijomis, su darbo rinkoje vyraujančiu specialistų poreikiu, buvo kviečiami savarankiškai priimti su ateities planavimu susijusius sprendimus.
Studijų paroda užėmė tris ekspozicijų sales, kuriose prisistatė daugiau nei 220 Lietuvos mokymo įstaigų, per 60 užsienio aukštųjų mokyklų, įvairios Lietuvos verslo įmonės.
Parodoje taip pat veikė Švietimo ir mokslo ministerijos stendas, kuriame buvo teikiama visa informacija apie brandos egzaminus, priėmimo į profesines mokyklas ir aukštąsias mokyklas tvarką, studijų finansavimą ir kt. Čia pat mokiniai galėjo „pasimatuoti ateitį“, t. y. nusifotografavę mini fotostudijoje pamatyti, kaip jie atrodys tapę pasirinktos srities specialistais.

 

Mokytojai: Loreta Baronienė, Rosita Jablonskienė, Valė Papirtienė, Laima Kėželienė karjeros koordinatorė Alma Viduolienė.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Vasario 3 d. Biržų „Aušros“ mokiniai parodoje „Studijos 2017“ yra išjungti

Vasario 1 d. 6 c vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“

Dalyviai: 6c
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu diskutavome: kas gi yra toji svajonė, iš kur ji ateina, kur ji mus veda. Pasigilinę kas yra svajonė mokiniai atliko praktinę užduotį „Svajonių žemėlapis“. Vienoje darbo lapo pusėje, nusibraižę spindulinę diagramą iš 8 sričių: šeima, draugai, darbas, laisvalaikis, finansai, asmeninis tobulėjimas, fizinė aplinka, sveikata, svajojo kaip atrodys jų gyvenimas po 15 metų.
Kitoje darbo lapo pusėje mokiniai braižėsi skritulio diagramą, kurios viduje nusibraižė 8 spindulius ir pasirinko tas pačias sritis. Kiekvieno spindulio pradžioje pažymėjo 10, o spindulio susikirtimo skalėje – 0. Toje diagramoje, pažymėdami ant spindulių mokiniais įsivertino kiekvieną sritį balais, kaip yra dabar (šeimoje, darbe…). Po to sujungę visus pažymėtus taškus gavo savo gyvenimo ratą. Gavę šį ratą paanalizavome, kaip jis sukasi, atrodo? (ar tikrai panašus į ratą?).
Ir paskutiniame veiksme išrinko 1-2 sritis, kurioms skyrėte mažiausiai balų, ir parašė 3 dalykus, ką galiu padaryti, kad Jūsų balai padidėtų (ką darau ir kada?), t. y. „Ką galiu padaryti (keisti) šiandien“, kad gyvenimo ratas būtų apvalesnis ir riedėtų toliau…

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Vasario 1 d. 6 c vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“ yra išjungti

Sausio 31 d. 7 c vyko kl. valandėlė. Tema „Mano interesai“

Dalyviai: 7 c kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu mokiniai sužinojo, kokie yra interesai ir kaip jie susiję su karjeros sėkme. Atlikdami užduotis „Kas patinka“ ir „Ko negalių pakęsti“ apmąstė savo interesus bei jų sąsajas su asmeninėmis savybėmis ir vertybėmis. Pagal psichologo J. Holondo teoriją atliko testą ir nusistatė  savo atpažintą asmenybės tipą pagal interesus. Nusistatę tipą ir perskaitę aprašymus, įvertino, ar aprašymas atitinka  jų asmenybes.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Sausio 31 d. 7 c vyko kl. valandėlė. Tema „Mano interesai“ yra išjungti

Sausio 31 d. vyko 10 a kl. valandėlė. Tema: „Karjera ir aukštųjų mokyklų stojimo sąlygos“

Dalyviai: 10 a kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė.

Valandėlės metu  su mokiniai diskutavome, kodėl planuoti karjerą svarbu. Prisiminėme karjeros planavimo žingsnius. Panagrinėjome įsidarbinimo galimybių barometrus 2016 m. Lietuvoje, Panevėžio apskrityje ir Biržų rajone. Aptarėme studijų kryptis, kiek yra Lietuvoje universitetų ir kolegijų. Pasiaiškinome aukštųjų mokyklų taisykles, kokios įvestos naujovės. Taip pat, nagrinėjome, kaip skaičiuojamas stojimo balas, kokia yra pagrindinių kriterijų įtaka geriausiųjų eilei į universitetines studijas ir  į kolegines sudaryti pagal studijų kryptis ar krypčių grupes.  Analizavome  2016 m. stojimo rezultatus.

Aptarėme būsimą parodą „Studijos 2017″.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Sausio 31 d. vyko 10 a kl. valandėlė. Tema: „Karjera ir aukštųjų mokyklų stojimo sąlygos“ yra išjungti

Sausio 25 d. vyko 10 b kl. valandėlė. Tema: „Karjera ir aukštųjų mokyklų stojimo sąlygos“

Dalyviai: 10 b kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė.

Valandėlės metu  su mokiniai diskutavome, kodėl planuoti karjerą svarbu. Prisiminėme karjeros planavimo žingsnius. Panagrinėjome įsidarbinimo galimybių barometrus 2016 m. Lietuvoje, Panevėžio apskrityje ir Biržų rajone. Aptarėme studijų kryptis, kiek yra Lietuvoje universitetų ir kolegijų. Pasiaiškinome aukštųjų mokyklų taisykles, kokios įvestos naujovės. Taip pat, nagrinėjome, kaip skaičiuojamas stojimo balas, kokia yra pagrindinių kriterijų įtaka geriausiųjų eilei į universitetines studijas ir  į kolegines sudaryti pagal studijų kryptis ar krypčių grupes.  Analizavome  2016 m. stojimo rezultatus.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Sausio 25 d. vyko 10 b kl. valandėlė. Tema: „Karjera ir aukštųjų mokyklų stojimo sąlygos“ yra išjungti

Sausio 11 d. 6 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 6 b kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar, planuojamos po 4 ir po 9 metų, Kokios dabar yra reikalingos ir nereikalingos Lietuvos, Panevėžio apskrityje, Biržuose profesijos.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Sausio 11 d. 6 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Lapkričio 23 d. vyko paskaita „IT specialistų įvairovė“

Lapkričio 23 d. mokykloje lankėsi Biržų darbo biržos skyriaus  jaunimo darbo centro vyr. specialistė Lina Kriauklytė ir  10 b kl.  mokiniams skaitė paskaitą „IT specialistų įvairovė“.

Paskaitoje mokiniai sužinojo apie  didžiausią poreikį  turinčias specialybes. Išsiaiškino,  kurias specialybes galėtų dirbti jau šiandien. Vyko įdomi  diskusija kurioms specialybėms reikia IT žinių.  Darbo biržos atstovė papasakojo, kur galima įgyti šias specialybes ir kokio reikia išsilavinimo norint tapti IT specialistu.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Lapkričio 23 d. vyko paskaita „IT specialistų įvairovė“ yra išjungti

Spalio 24 d. 5 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 5 b kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar, planuojamos po 4 ir po 9 metų, Kokios dabar yra reikalingos ir nereikalingos Lietuvos, Panevėžio apskrityje, Biržuose profesijos.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 24 d. 5 b vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Spalio 21 d. 5 a vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 5 a kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar, planuojamos po 4 ir po 9 metų, Kokios dabar yra reikalingos ir nereikalingos Lietuvos, Panevėžio apskrityje, Biržuose profesijos.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 21 d. 5 a vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Spalio 21 d. 6 a vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“

Dalyviai: 6 a
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlės metu diskutavome: kas gi yra toji svajonė, iš kur ji ateina, kur ji mus veda. Pasigilinę kas yra svajonė mokiniai atliko praktinę užduotį „Svajonių žemėlapis“. Vienoje darbo lapo pusėje, nusibraižę spindulinę diagramą iš 8 sričių: šeima, draugai, darbas, laisvalaikis, finansai, asmeninis tobulėjimas, fizinė aplinka, sveikata, svajojo kaip atrodys jų gyvenimas po 15 metų.
Kitoje darbo lapo pusėje mokiniai braižėsi skritulio diagramą, kurios viduje nusibraižė 8 spindulius ir pasirinko tas pačias sritis. Kiekvieno spindulio pradžioje pažymėjo 10, o spindulio susikirtimo skalėje – 0. Toje diagramoje, pažymėdami ant spindulių mokiniais įsivertino kiekvieną sritį balais, kaip yra dabar (šeimoje, darbe…). Po to sujungę visus pažymėtus taškus gavo savo gyvenimo ratą. Gavę šį ratą paanalizavome, kaip jis sukasi, atrodo? (ar tikrai panašus į ratą?).
Ir paskutiniame veiksme išrinko 1-2 sritis, kurioms skyrėte mažiausiai balų, ir parašė 3 dalykus, ką galiu padaryti, kad Jūsų balai padidėtų (ką darau ir kada?), t. y. „Ką galiu padaryti (keisti) šiandien“, kad gyvenimo ratas būtų apvalesnis ir riedėtų toliau…

 

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 21 d. 6 a vyko kl. valandėlė, tema: „Svajonės: Aš kuriu savo gyvenimą“ yra išjungti

Spalio 20 d. 9 a vyko kl. valandėlė. Tema: „Asmeninis mokymosi stilius karjeros kelyje“

Dalyviai: 9 a kl.
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė.

Tema: „Asmeninis mokymosi stilius karjeros kelyje“

Kad geriau pažintų save ir pasiektų kuo geresnių mokymosi rezultatų mokiniai atliko testą: „Koks mano mokymosi stilius?“.  Atlikdami šį testą mokiniai suprato, kas yra asmeninis mokymosi stilius ir kodėl svarbu jį atpažinti bei taikyti, nustatė, koks informacijos priėmimo ir taikymo būdas jiems yra tinkamiausias, atpažino savo mokymosi stilių bei apmąstė galimybes jį taikyti mokantis bei dirbant.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 20 d. 9 a vyko kl. valandėlė. Tema: „Asmeninis mokymosi stilius karjeros kelyje“ yra išjungti

Spalio 17 d. vyko KASTU prezentacija

Dalyviai 9-10 kl. mokiniai
Organizavo karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Prezentacijos metu moksleiviai sužinojo apie :
 * Švietimo sistemas, aukštąsias mokyklas bei studijų finansavimo galimybes penkiose skirtingose šalyse : Danijoje, Švedijoje, Nyderlanduose, Anglijoje bei Škotijoje;
* Supaprastiną stojimo procesą: kaip pildant vieną stojimo anketą internetu neišeinant iš namų galima įstoti į skirtingas aukštąsias šiose penkiose šalyse;
* Nemokamą anglų kalbos testą, kurį išlaikius galima įstoti į aukštąsias mokyklas Danijoje, Anglijoje bei Nyderlanduose;
* Organizuojamas keliones į Danijos ir Nyderlandų aukštąsias mokyklas, kurių metu moksleiviai patys savo akimis gali pamatyti, kaip vyksta studijos užsienyje, pabendrauti su dėstytojais ir studentais. Buvo papasakota apie galimybę tokią kelionę laimėti ir viską savo akimis pamatyti NEMOKAMAI.
Pateikta informacija moksleiviams buvo aktuali ir įdomi.
POT koordinatorė Alma Viduolienė

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 17 d. vyko KASTU prezentacija yra išjungti

Spalio 14 d. 5 c vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“

Dalyviai: 5 c kl. mokiniai
Mokytoja: karjeros koordinatorė Alma Viduolienė

Valandėlė metu mokiniai susipažino su 4 karjeros žingsniais. Diskutavome  kokios yra perspektyviausios, neperspektyviausios profesijos dabar, planuojamos po 5 ir po 10 metų, Kokios dabar yra reikalingos ir nereikalingos Lietuvos, Panevėžio apskrityje, Biržuose profesijos.
Kiekvienas mokinys pildydamas  savo karjeros planus aiškinosi savo asmenybės savybes, kas jiems gerai sekasi, kas jiems blogai sekasi. Ko jie vengia. Svajojo kokios profesijos juos domina ir kokia ideali diena turėtų būti. Sugalvojo savo gyvenimo šūkį.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 14 d. 5 c vyko kl. valandėlė. Tema „Mano karjeros planas“ yra išjungti

Spalio 3 d. vyko susitikimas su R. Vaiginu. Projektas „Mes – iš Aušros“.

Mokykloje tęsiasi projektas „Mes – Aušriečiai“. Projekte dalyvavo buvęs mūsų mokyklos mokinys, švietimo ministro patarėjas  Ritas Vaiginas.  Jis, 9-10 kl. mokiniams, pasakojo kokia jo sėkmės istorija. Daug šurmulio sukėlė, kai pasakojo koks jis buvo mokinys, kokia veikla užsiėmė po pamokų, kaip  veikla yra susijusi su jo gyvenimo. R. Vaiginas pasakojo kuo jis dirbo ir kuo dirba dabar.  Mokiniai pateikė įvairių klausimų, vyko diskusija.

Paskelbta temoje Naujienos | Komentarai įrašui Spalio 3 d. vyko susitikimas su R. Vaiginu. Projektas „Mes – iš Aušros“. yra išjungti